Zwroty

Polityka zwrotów SkiWebShop

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz dokonać jego zwrotu według naszej polityki zwrotów.

  • Zamówienie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. Zwracane produkty powinny być nieużywane, czyste, bez uszkodzeń i z przymocowanymi oryginalnymi metkami.
  • Zwracany towar musi być kompletny i w oryginalnym opakowaniu. Umieść towar do zwrotu w solidnym opakowaniu. Oryginalne opakowania kasków, śniegowców czy odzieży termoaktywnej nie są opakowaniami do wysyłki. Użyj do tego dodatkowego pudełka.
  • Zwrot nart jest możliwy wyłącznie na własny koszt i pod warunkiem, że narty są nieużywane i w oryginlanym stanie. Termin zwrotu nart wynosi 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Uwaga: jeśli wybrałeś opcję ustawienia wiązań, niestety, wówczas zwrot nart z ustawionymi wiązaniami jest już niemożliwy.
  • Ze względu na wyjątkową kompleksowość ski symulatorów i akcesoriów do symulatorów, niestety, nie możemy zaoferować opcji zwrotu zamówienia na te produkty.
  • Zwrot egzoszkieletów Againer i Ski-Mojo jest możliwy pod pewnymi warunkami. Produkty muszą być nieużywane, w oryginalnym stanie i opakowaniu. Paczkę należy odesłać na swój koszt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. 

Uwaga! Jeśli towar nie spełnia naszych warunków zwrotu, nie będziemy mogli przetworzyć Twojego zwrotu ani dokonać zwrotu pieniędzy. 

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

1. Przygotuj towar do wysyłki. Zwracany towar powinien być kompletny, bez uszkodzeń i w oryginalnym opakowaniu. Jeśli to możliwe, użyj tego samego opakowania, w jakim zamówienie zostało dostarczone, aby odesłać towar lub innego, solidnego opakowania. Oryginalne opakowania kasków lub odzieży termoaktywnej nie są opakowaniami do wysyłki. Użyj do tego dodatkowego pudełka.

Uwaga: rejestracja zwrotu poniżej nie jest możliwa dla nart, ski symulatorów i akcesoriów do symulatorów oraz egzoszkieletów Againer i Ski-Mojo. 

2. Utwórz tutaj etykietę zwrotną:
Zarejestruj swój zwrot >

3. Wydrukuj etykietę, a następnie naklej ją na pudełko, tak aby inne etykiety nie były widoczne.

4. Zanieś paczkę do punktu pickup wybranej firmy kurierskej.

Jeśli chciałbyś dokonać zwrotu bez korzystania z opcji naszej etykiety zwrotnej, zarejestruj zwrot, klikając na powyższy przycisk "Zarejestruj swój zwrot". Zaznacz produkty do zwrotu, a kiedy wejdziesz na stronę z płatnością za etykietę, opuść stronę. W ten sposób otrzymamy od Ciebie informację, które produkty chcesz zwrócić.

Wydrukuj mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia i włóż je do pudełka z produktami do zwrotu.

Odeślij paczkę na adres:

Monta
RETURN SkiWebShop
Polderweg-Oost 19
2973 AN Molenaarsgraaf
The Netherlands

Uwaga: Całkowity koszt wysyłki ponosi wówczas klient. SkiWebShop nie ponosi odpowiedzialności za paczki wysłane na własny koszt.

Zwrot nart jest możliwy wyłącznie na własny koszt i pod warunkiem, że narty są nieużywane i w oryginlanym stanie. Uwaga: jeśli wybrałeś opcję ustawienia wiązań, niestety, wówczas zwrot nart z ustawionymi wiązaniami jest już niemożliwy.

Adres zwrotny dla nart:
SkiWebShop
Laagsteen 28
4815 PH Breda
the Netherlands

Zwrot egzoszkieletów Againer i Ski-Mojo jest możliwy wyłącznie na własny koszt i pod warunkiem, produkty są nieużywane, oryginalnym stanie i opakowaniu. Paczkę należy odesłać na swój koszt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

Adres zwrotny dla Againer i Ski-Mojo:
SkiWebShop
Laagsteen 28
4815 PH Breda
the Netherlands

Czy mogę zwrócić moje narty?

Tak, możesz zwrócić narty, lecz wyłącznie na własny koszt, pod warunkiem, że są nieużywane i w oryginalnym stanie. Termin zwrotu nart wynosi 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Uwaga: jeśli wybrałeś opcję ustawienia wiązań, niestety, wówczas zwrot nart z ustawionymi wiązaniami jest już niemożliwy.

Prosimy wydrukować wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, umieścić ją w pudełku, razem z produktami i odesłać paczkę na adres:

SkiWebShop
Laagsteen 28
4815PH Breda
the Netherlands

Należy pamiętać, że zwroty, które nie spełnią powyższych warunków, mogą nie zostać przyjęte. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconych produktów, dokonamy zwrotu pieniędzy, jeśli spełniają warunki zwrotu, zgodnie z naszą polityką zwrotów.

Dziękujemy za zrozumienie i dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotów był jak najbardziej efektywny.

Zwrot Againer i Ski-Mojo

Zwrot egzoszkieletów Againer i Ski-Mojo jest możliwy pod pewnymi warunkami. Produkty muszą być nieużywane, w oryginalnym stanie i opakowaniu. Paczkę należy odesłać na swój koszt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Rozumiemy, że czasem konieczny...

Zwrot maszyn treningowych, symulatorów i akcesoriów do symulatorów

Ze względu na wyjątkową kompleksowość ski symulatorów i akcesoriów do symulatorów, niestety, nie możemy zaoferować opcji zwrotu zamówienia na te produkty. Ski symulatory i akcesoria są owocem wielomiesięcznych prac inżynieryjnych i projektowych, mających...

Czy moja przesyłka zwrotna dotarła do magazynu SkiWebShop?

W punkcie wysyłki możesz poprosić o dowód nadania paczki, na którym powinien znajdować się numer paczki lub kod śłedzenia. Kod znajduje się również na etykiecie zwrotnej, którą możesz utworzyć poprzez naszą stronę. Za pomocą kodu, możesz na stronie firmy kurierskiej śledzić przesyłkę w drodze do naszego magazynu i sprawdzić, kiedy do nas dotarła.

Jeśli nadałeś paczkę bez użycia naszej etykiety zwrotnej, poproś również o dowód nadania. Za pomocą numeru paczki lub kodu możesz na stronie przwoźnika śledzić przesyłkę w drodze do naszego magazynu i sprawdzić, kiedy do nas dotarła. 

Gdy tylko paczka zostanie przetworzona w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość e-mail i zwrot pieniędzy.

Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy?

Staramy się, aby w ciągu 5-10 dni roboczych od otrzymania przez nas Twojej przesyłki, dokonać zwrotu kwoty. Kwota zostanie zwrócona przy użyciu takiej samej metody, jaką zamówienie zostało opłacone.

Jeżeli po 10 dniach roboczych od dotarcia paczki do magazynu nie otrzymasz od nas wiadomości o zwrocie pieniędzy (sprawdź również skrzynkę SPAM), skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta. Chętnie sprawdzimy to dla Ciebie.

Czy przesyłka zwrotna jest płatna?

Tak. Za niewielką opłatą w wysokości 20,00 zł możesz wygenerować etykietę zwrotną za pośrednictwem naszego portalu zwrotów, dokonując łatwego zwrotu paczki do naszego magazynu.

Uwaga:

  • Zwrot nart jest możliwy wyłącznie na własny koszt i pod warunkiem, że narty są nieużywane i w oryginlanym stanie.
  • Zwrot egzoszkieletów Againer i Ski-Mojo jest możliwy wyłącznie na własny koszt.P rodukty muszą być nieużywane, w oryginalnym stanie i opakowaniu.

Koszty zwrotu według kraju:

 

Zarejestruj swój zwrot >

Czy otrzymam również zwrot kosztów wysyłki, które zapłaciłem podczas składania zamówienia?

Jeśli zwrócisz zamówienie w całości, otrzymasz zwrot kosztów wysyłki, które zapłaciłem podczas składania zamówienia.

W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, otrzymasz tylko kwotę zwracanego towaru, a nie koszty wysyłki.

Dodatkowe koszty wysyłki, takie jak wysyłka ekspresowa lub dopłata za dostawę na wyspy, nie zostaną zwrócone po zwróceniu zamówienia, zarówno w całości lub jego części.

Czy istnieje możliwość wymiany produktu?

Niestety, nie oferujemy możliwości wymiany produktu. Jeżeli zamówiony rozmiar okazał się zbyt mały/duży, możesz wówczas w ciągu 14 dni zwrócić nieużywany produkt oraz złożyć nowe zamówienie na produkt w odpowiednim rozmiarze.

Czy mogę zwrócić również produkty przecenione lub z wyprzedaży?

Przecenione produkty również mogą zostać zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Zasada ta dotyczy zarówno produktów w kategorii ‘WYPRZEDAŻ’ jak i produktów przecenionych podczas specjalnych akcji promocyjnych.

Czy mogę zwrócić kilka zamówień w jednej paczce?

Tak, możesz zwrócić kilka zamówień w jednej paczce. Do wysłania paczki wystarczy jedna etykieta zwrotna, którą możesz utworzyć na naszej stronie. Ważne jest, aby zarejestrować zwrot każdego zamówienia na naszej stronie, bez konieczności kupowania dodatkowej etykiety. Podczas rejestracji zwrotu, można opuścić stronę w momencie, kiedy musisz zapłacić za etykietę.

Uwaga: zamówienia, odsyłane w jednej paczce, muszą być złożone na to samo nazwisko. 

Mój zastosowany kod rabatowy nie został uwzględniony po zwrocie produktów z mojego zamówienia, dlaczego nie?

Warunki większości kodów rabatowych SkiWebShop zachowują swoją ważność również w przypadku zwrotu zamówienia, w którym zastosowany został kod. Na przykład aby kod utrzymał wartość w przypadku zwrotu zamówienia, wartość produktów, które zatrzymasz, musi pozostać równa lub większa niż minimalna kwota, ujęta w warunkach akcji z kodem. 

Jeśli wartość zatrzymanych produktów jest niższa niż minimalna kwota, ujęta w warunkach akcji z kodem, wówczas otrzymasz zwrot kwoty za odesłane produkty, pomniejszonej o wartość kodu.

Dlatego też pamiętaj, aby upewnić się, jakie są warunki działania kodu równiez w przypadku zwrotu zamówienia.

Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!