Reklamacje

Warunki gwarancji.

Niezmiernie nam przykro, jeśli Twój produkt jest wadliwy. Naszym priorytetem jest dostarczenie naszym klientom produktów najwyższej jakości. Zapoznaj się z naszymi warunkami gwarancji. Gwarancji nie podlegają następujące przypadki:

  • 1. Uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem (suszenie obuwia na źródłach ciepła, itp.).
  • 2. Uszkodzenia mechaniczne produktów, powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz spowodowane czynnikami zewnętrznymi, porwanie, otarcie, obicie, rozcięcie (np. brzegiem narty)
  • 3. Ślady użytkowania produktu, m.in. zabrudzenia, wyciągnięcia, rozciągnięcia, odkształcenie materiału wskazujące na użytkowanie produktu.
  • 4. Uszkodzenia powstałe wskutek braku lub niewłaściwej konserwacji, np. pranie w nieodpowiedniej temperaturze, czyszczenie przy użyciu nieodpowiednich środków czystości itp.
  • 5. Naturalne zużycie się produktów i materiałów, z których są wykonane.
  • 6. Wystające nitki w szwach, które można samodzielnie obciąć.
  • 7. Odbarwienia i uszkodzenia produktu, spowodowane wystawieniem na bezpośrednie działanie słońca lub źródła ciepła.
  • 8. Przeróbki produktu, np. umieszczenie logo firmy na produkcie/spersonalizowany produkt, samodzielna naprawa produktu,
  • 9. Poluzowanie się przyszycia guzika,
  • 10. Wyrwane i uszkodzone zamki błyskawiczne i zapięcia uszkodzone w wyniku nieprawidłowego użytkowania przez klienta.

 

Mój produkt uległ uszkodzeniu, co zrobić?

Jeśli produkt uległ uszkodzeniu w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu, skontaktuj się jak najszybciej z naszą Obsługą Klienta za pomocą formularza kontaktowego. Opisz jak najdokładniej swoją reklamację i prześlij nam zdjęcia, na których jest ona wyraźnie widoczna. W ten sposób możemy szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.

Otrzymałem uszkodzony produkt.

Niezmiernie nam przykro, jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt. Naszym priorytetem jest dostarczenie naszym klientom produktów najwyższej jakości. 
Wypełnij formularz zwrotu, który dostałeś wraz z zamówieniem, wpisując cyfrę odpowiadającą powodowi zwrotu, a następnie włóż go do pudełka i odeślij do nas wadliwy produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, postępując według instrukcji, podanych na naszej stronie: https://www.skiwebshop.pl/zwrot-skiwebshop

Nie otrzymałeś formularza zwrotnego? Wydrukuj wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia i zaznacz na nim uszkodzony produkt, wpisując obok niego "DEFEKT".

Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!