Koszt oraz czas dostawy

Opcjedostawy

Oferujemy różne opcje dostawy. Koszty wysyłki są różne dla każdego kraju. W poniższej tabeli możesz zobaczyć, jakie są opcje dla poszczególnych krajów.

 

Wybierz kraj dostawy
 Opcje dostawyCzas dostawy*Paczka standardowaPara nart/ 1-2 pary kijów narciarskich/ maszyna treningowa
Polska FlagPolska Dostawa do domu GLS3-6 dni robocze22,50 zł87,75 zł
Wysyłka Ekspresowa - FedEx**1-3 dni robocze222,75 złopcja niedostępna

W tabeli możesz przewijać w poziomie.

 

Szacowany czas dostawy znajduje się w powyższej tabeli. Może on ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych lub dni świątecznych.
Niestety, nie mamy na to wpływu.

** Wysyłka ekspresowa
Jeżel wybierzesz wysyłkę ekspesową, wówczas w przypadku zwrotu zamówienia, koszty wysyłki ekspresowej nie zostaną zwrócone.

 

Status twojejpaczki

Gdy tylko paczka zostanie zarejestrowana w firmie kurierskiej, otrzymasz od nas na podany przez ciebie adres e-mail kod Track&Trace, za pomocą którego będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę.

 

Czas dostawy nart

Czas dostawy nart jest nieco dłuższy - średnio o od 3 do 7 dni roboczych. Nie ma możliwości dostarczenia nart do wybranego punktu odbioru.

 

Grudzień

Radzimy, aby w grudniu złożyć zamówienie odpowiednio wcześniej. Grudzień jest bardzo pracowitym miesiącem dla firm wysyłkowych i dlatego czas dostawy twojej przesyłki może być nieco dłuższy. Niestety, nie mamy na to żadnego wpływu.

 

Produkt niedostępny

Jeśli z jakiegoś powodu zamówiony przez Ciebie produkt nie jest już dostępny, poinformujemy Cię o tym.Kwotę już zapłaconą otrzymasz z powrotem na rachunek, zktórego zamówienie zostało opłacone.

 

Dodatkowa opłata za dostawę na wyspy

Dla wysp zostanie doliczona dodatkowa opłata w wysokości 128,25zł. W przypadku zwrotu zamówienia, ta dodatkowa opłata nie zostanie zwrócona.

 

Zakupy bez VAT-u poza Unią Europejską

SkiWebShop nie nalicza podatku VAT do zamówień wysyłanych poza Unię Europejską. Prosimy jednak wziąć pod uwagę, że prawdopodobnie zostanie doliczony podatek oraz opłaty celne, gdy zamówienie dotrze do Twojego kraju. Wysokość opłat uzależniona jest od kraju oraz wartości zamówienia. SkiWebShop nie ma na to żadnego wpływu. Wspomniane powyżej opłaty ponoszone są przez klienta. W tym procesie SkiWebShop nie może zaoferować żadnej pomocy. W przypadku zwrotu towaru, wszystkie koszty celne również ponosi klient.

SkiWebShop nie świadczy usługi zwrotu podatku VAT klientom, którzy składają zamówienie do kraju należącego do Unii Europejskiej, a następnie eksportują zamówienie poza UE. Niestety, niemożemyzaoferowaćżadnegowsparcia w tejkwestii.

Musisz opuścić SkiWebShop?Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!