Koszt oraz czas dostawy

 

SkiWebShop jest sklepen internetowym z siedzibą w Holandii. Wszystkie zamówienia wysyłane są z naszego magazynu w Eindhoven (Holandia). Naszym klientom oferujemy Obsługę Klienta w języku polskim.

 

Wybierz kraj dostawy:

  Opcje dostawy Czas dostawy* Paczka standardowa Para nart/ 1-2 pary kijów narciarskich/ maszyna treningowa
Flag PL Polen Opcje dostawy Dostawa do domu GLS Paczka standardowa 3-6 dni robocze Paczka standardowa 31,50 zł Para nart/ 1-2 pary kijów narciarskich/ maszyna treningowa 87,75 zł
Opcje dostawy Wysyłka Ekspresowa - FedEx** Paczka standardowa 1-2 dni robocze Paczka standardowa 222,75 zł Para nart/ 1-2 pary kijów narciarskich/ maszyna treningowa opcja niedostępna

 

Informacje o dostawie

SkiWebShop oferuje różne opcje dostawy w zależności od kraju wysyłki.
Dla wysp zostanie doliczona dodatkowa opłata w wysokości 123,75zł.

* Szacowany czas dostawy znajduje się w powyższej tabelce. Może on ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych lub dni świątecznych.
Niestety nie mamy na to wpływu.

** Wysyłka Ekspresowa
Jeżel wybierzesz wysyłkę ekspesową, wówczas w przypadku zwrotu zamówienia koszty przesyłki ekspresowej nie zostaną zwrócone.

1. Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany kod Track&Trace za pomocą którego będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę.

2. Radzimy, aby w grudniu złożyć zamówienie odpowiednio wcześniej. Grudzień jest bardzo pracowitym miesiącem dla firm przesyłkowych i dlatego czas dostawy Twojej przesyłki może być nieco dłuższy. Niestety nie mamy na to żadnego wpływu.

3. Czas dostawy nart jest nieco dłuższy - średnio o od 3 do 7 dni roboczych. Nie ma możliwości dostarczenia nart do wybranego punktu odbioru.

4. Istnieje możliwość, że zamówiony przez Ciebie artykuł jest niedostępny, w tym przypadku dostaniesz też wiadomość e-mail.
Otrzymasz również zwrot pieniędzy na konto bankowe, z którego została dokonana płatność.

5. Zakupy bez VAT-u poza Unią Europejską
SkiWebShop nie nalicza podatku VAT do zamówień wysyłanych poza Unię Europejską. Prosimy jednak wziąć pod uwagę, że prawdopodobnie zostanie doliczony podatek oraz opłaty celne, gdy zamówienie dotrze do Twojego kraju. Wysokość opłat uzależniona jest od kraju oraz wartości zamówienia. SkiWebShop nie ma na to żadnego wpływu. Wspomniane powyżej opłaty ponoszone są przez klienta. W tym procesie SkiWebShop nie może zaoferować żadnej pomocy. W przypadku zwrotu wszystkie koszty celne również ponosi klient.

6. Zwrot VAT
SkiWebShop nie świadczy usługi zwrotu podatku VAT klientom, którzy składają zamówienie do kraju należącego do Unii Europejskiej, a następnie eksportują zamówienie poza UE. Niestety, nie możemy zaoferować żadnego wsparcia w tej kwestii.