Zwroty SkiWebShop


   


1. Wymiana

Niestety nie oferujemy możliwości bezpośredniej wymiany produktu. Jeżeli zamówiony rozmiar okazał się zbyt mały/duży, możesz wówczas w ciągu 14 dni zwrócić artykuł i złożyć nowe zamówienie na produkt w prawdłowym rozmiarze.

2. Zwrot

Nieużywany produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. UWAGA: SkiWebShop pobiera opłatę za zwrot z Polski w wysokości 20,25zł (patrz punkt 3). Przeczytaj poniżej, jak zwrócić zamówienie.

          • KROK 1: Przygotuj artykuł do wysłania

            • Do zamówienia dołączony jest Formularz Zwrotny/Faktura. Obok zwracanego produktu wpisz numer odpowiadający powodowi zwrotu. Włóż Formularz Zwrotny do paczki! Skontaktuj się z nami, jeżeli w Twoim zamówieniu nie było Formularza Zwrotnego.
              Zwracany towar powinien być kompletny, bez uszkodzeń i w oryginalnym opakowaniu.
            • Umieść towar do zwrotu w solidnym opakowaniu. Oryginalne opakowania kasków lub rolek nie są opakowaniami do wysyłki. Użyj do tego dodatkowego pudełka.
          • KROK 2: Wyślij do nas prośbę o utworzenie Twojej etykiety zwrotnej

            • a. Wpisz numer Twojego zamówienia i adres email użyty przy składaniu zamówienia.
            • b. Kliknij przycisk 'Wyślij prośbę', a my otrzymamy Twoje zgłoszenie.
            • c. W ciągu 1 dnia roboczego otrzymasz trzy wiadomości email od firmy DPD, które będą w języku angielskim (sprawdź również folder SPAM!):
            • DPD return parcel label- w tej wiadomości znajduje się Twoja etykieta zwrotna, którą należy wydrukować,
            • Shipment tracking&nbsp - z linkiem do śledzenia przesyłki w drodze do naszego magazynu,
            • Confirmation of order - z dowodem nadania paczki.
            • d. Wydrukuj etykietę. Uwaga: Jedna etykieta zwrotna na jedno zamówienie. Następnie naklej ją na wierzch poprzedniej etykiety, zwracając uwagę, aby kod kreskowy nie był naklejony w miejscu zamknięcia pudełka.
          • KROK 3: Dostarcz paczkę do punktu odbioru DPD.

            • Adres punktu odbioru DPD możesz znaleźć tutaj.
            • Pamiętaj, aby zachować dla siebie dowód nadania paczki. Jest to dowód wysłania Twojej przesyłki, za co sam jesteś odpowiedzialny. SkiWebShop nie ponosi odpowiedzialności za zgubione przesyłki. Z chwilą otrzymania i skontrolowania paczki, otrzymasz od nas wiadomość email oraz zwrot środków.

3. Koszty za zwrot

SkiWebShop pobiera opłatę za zwrot towaru. Kwota ta zostanie automatycznie potrącona z sumy do zwrotu. Jeżeli dokonujesz całkowitego zwrotu, wówczas zostaną zwrócone koszty przesyłki standardowej. Nie zwracamy kosztów przesyłki ekspresowej. Kwota za zwrot zostanie przelana na rachunek, z którego zostało opłacone zamówienie.

Czas przetworzenia Twojego zwrotu w naszym magazynie może wynosić 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas Twojej przesyłki. W okresie zimowym czas ten może być nieco dłuższy. Jeżeli w ciągu 10 dni roboczych od dotarcia paczki do magazynu, nie otrzymasz od nas wiadomości o zwrocie kosztów (sprawdź również skrzynkę SPAM), skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.

Kraje Koszty Firma Przewidywany czas zwrotu
Polska 20,25zł DPD około 14 dni roboczych
Holandia gratis przy użyciu naszej etykiety PostNL około 7 dni roboczych
Niemcy gratis przy użyciu naszej etykiety DHL około 2 tygodni
Belgia gratis przy użyciu naszej etykiety DPD około 7 dni roboczych
Austria, Francja, Luksemburg 20,25zł DPD około 7 dni roboczych
Dania, Finlandia, Wielka Brytania,
Słowacja, Czechy, Szwecja
31,50zł DHL/DPD około 14 dni roboczych
Pozostałe kraje Koszty przesyłki ponosi klient. Wybierz samodzielnie firmę kurierską.

4. Adres zwrotny

Paczkę możesz również odesłać dowolną firmą kurierską. Poinformuj nas, iż wybrałeś własnego kuriera.
W tym przypadku samodzielnie zaadresuj paczkę na poniższy adres w Eindhoven w Holandii. Koszty za przesyłkę ponosi klient.
Uwaga: Potwierdzenie nadania przesyłki to dowód wysłania Twojej paczki, za co sam jesteś odpowiedzialny. SkiWebShop nie ponosi odpowiedzialności za zgubione przesyłki.

SkiWebShop
Flight Forum 2500
Industrial Number 5872
5657 DZ  Eindhoven
The Netherlands

5. Zwrot uszkodzonego produktu

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty zostały dostarczone w idealnym stanie. W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, wypełnijąc formularz. Opisz wadę i dodaj zdjęcia uszkodzonego produktu. SkiWebShop skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie i podjąć dalszą procedurę.

6. Zwrot nart

W przypadku zwrotu nart, skontaktuj sie najpierw z naszą Obsługą Klienta, wypełniając formularz. Podaj w nim powód zwrotu i dodaj ewentualnie zdjęcie.
SkiWebShop skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie i podjąć dalszą procedurę.