Zwrot SkiWebShop

 

1. Termin zwrotu

Zamówienie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. Produkty powinny być nieużywane, nieuszkodzone oraz z oryginalnymi metkami.

 

2. Przygotuj towar do wysyłki

Zwracany towar powinien być kompletny, bez uszkodzeń i w oryginalnym opakowaniu. Umieść towar do zwrotu w solidnym opakowaniu. Oryginalne opakowania kasków lub rolek nie są opakowaniami do wysyłki. Użyj do tego dodatkowego pudełka.

 

3. Wypełnij formularz zwrotny

Do zamówienia dołączony jest formularz zwrotny/faktura. Obok zwracanego produktu wpisz numer odpowiadający powodowi zwrotu. Włóż formularz zwrotny do paczki. Dzięki formularzowi będziemy mogli szybciej przetworzyć Twój zwrot.

 

4. Gdzie znajdziesz formularz zwrotny?

Formularz zwrotny znajdziesz w folderze, który znajduje się w pudełku z zamówieniem. Jeśli nie otrzymałeś formularza zwrotnego, wydrukuj mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia, zaznacz na nim produkty, które zwracasz, a następnie włóż go do pudełka razem z towarem do zwrotu.

Zwrot

 

5. Wyślij prośbę o etykietę zwrotną

Wpisz poniżej numer Twojego zamówienia i adres email, użyty przy składaniu zamówienia. Kliknij przycisk 'Wyślij prośbę', a my otrzymamy Twoje zgłoszenie.

W ciągu 2 dni roboczych otrzymasz od nas wiadomość email (sprawdź również folder SPAM!) z Twoją etykietą zwrotną.

Wydrukuj etykietę, a następnie naklej ją na pudełko, tak aby inne etykiety nie były widoczne, zwracając uwagę, aby kod kreskowy nie był naklejony w miejscu zamknięcia pudełka.

Zanieś paczkę do oddziału miejskiego lub głównego DPD. Adresy oddziałów możesz znaleźć tutaj.

 

UWAGA: Zachowaj dowód nadania przesyłki

Pamiętaj, aby zachować dla siebie dowód nadania paczki. Jest to dowód wysłania Twojej przesyłki, za co sam jesteś odpowiedzialny. SkiWebShop nie ponosi odpowiedzialności za zgubione przesyłki.

Po otrzymaniu i przetworzeniu paczki, otrzymasz od nas wiadomość email oraz zwrot środków.

 

6. Zwrot pieniędzy

Kwota za zwrot zostanie przelana na rachunek, z którego zamówienie zostało opłacone.

Jeżeli wybrałeś PayPal jako metodę płatności, możesz wówczas otrzymać zwrot kosztów wysyłki zwrotnej, koszytając z usługi zwrotu kosztów odesłania wysyłki PayPal. Po więcej informacji kliknij tutaj.

Jeżeli dokonujesz całkowitego zwrotu, wówczas koszty wysyłki standardowej równiez zostaną zwrócone. Nie zwracamy kosztów wysyłki ekspresowej ani dodatkowej opłaty za dostawę na wyspy.

W przypadku zwrotu z kraju poza Unią Europejską, koszty związane z podatkiem VAT oraz opłatami celnymi pozostają po stronie klienta.

Czas przetworzenia Twojego zwrotu w naszym magazynie może wynosić 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas Twojej przesyłki. W okresie zimowym czas ten może być nieco dłuższy. Jeżeli w ciągu 10 dni roboczych od dotarcia paczki do magazynu nie otrzymasz od nas wiadomości o zwrocie kosztów (sprawdź również skrzynkę SPAM), skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.

 

7. Czy Twoja paczka zwrotna dotarła juz do naszego magazynu?

Na dowodzie nadania przesyłki często znajduje się numer paczki, za pomoca którego możesz na bieżąco śledzić jej status na stronie internetowej firmy transportowej, u ktorej nadałeś paczkę. Na etykiecie zwrotnej, pod kodem kreskowym. również znajduje się numer przesyłki.
Gdy tylko paczka do nas dotrze i zostanie przetworzona, otrzymasz od nas wiadomosć email.

 

8. Koszty za zwrot

Koszt przesyłki zwrotnej z Polski wynosi 20,25 zł. Kwota ta zostanie automatycznie potrącona z sumy do zwrotu.

Kraje Koszty Firma Czas transportu
Polska 20,25zł przy użyciu naszej etykiety DPD około 14 dni roboczych
Holandia 9,00zł przy użyciu naszej etykiety PostNL około 7 dni roboczych
Niemcy 9,00zł przy użyciu naszej etykiety DHL około 14 dni roboczych
Belgia 9,00zł przy użyciu naszej etykiety DPD około 7 dni roboczych
Austria, Luksemburg 20,25zł przy użyciu naszej etykiety DPD około 7 dni roboczych
Wielka Brytania 54,00zł przy użyciu naszej etykiety DPD około 14 dni roboczych
Pozostałe kraje Koszty przesyłki ponosi klient. Wybierz samodzielnie firmę kurierską.  

Możesz przesunąć tabelę w poziomie.

 

9. Adres zwrotny

Paczkę możesz również odesłać dowolną firmą kurierską. Poinformuj nas, iż wybrałeś własnego kuriera.
W tym przypadku samodzielnie wyślij paczkę na poniższy adres w Eindhoven w Holandii. Koszty za przesyłkę ponosi klient.
Uwaga: Potwierdzenie nadania przesyłki to dowód wysłania Twojej paczki, za co sam jesteś odpowiedzialny. SkiWebShop nie ponosi odpowiedzialności za zgubione przesyłki.

Promese Logistics
return SkiWebShop
Flight Forum 2500
5657 DZ Eindhoven
The Netherlands

 

10. Wymiana produktu

Niestety, nie oferujemy możliwości bezpośredniej wymiany produktu. Jeżeli zamówiony rozmiar okazał się za mały/duży, możesz wówczas w ciągu 14 dni zwrócić artykuł i złożyć nowe zamówienie na produkt w odpowiednim rozmiarze.

 

11. Zwrot uszkodzonego produktu

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty zostały dostarczone w idealnym stanie. W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta. Opisz wadę i dodaj zdjęcia uszkodzonego produktu. SkiWebShop skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie i podjąć dalszą procedurę.

 

12. Zwrot nart

W przypadku zwrotu nart, skontaktuj sie najpierw z naszą Obsługą Klienta. Podaj powód zwrotu i dodaj ewentualnie zdjęcie.
SkiWebShop skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie i podjąć dalszą procedurę.

 

13. Dodatkowa opłata za dostawę na wyspy

Za dostawę na wyspy zostanie doliczona dodatkowa opłata w wysokości 123,75zł. W przypadku zwrotu zamówienia, ta dodatkowa opłata nie zostanie zwrócona.

 

14. Zwrot VAT

SkiWebShop nie nalicza podatku VAT do zamówień wysyłanych poza Unię Europejską. Prosimy jednak wziąć pod uwagę, że prawdopodobnie zostanie doliczony podatek oraz opłaty celne, gdy zamówienie dotrze do Twojego kraju. Wysokość opłat uzależniona jest od kraju oraz wartości zamówienia. SkiWebShop nie ma na to żadnego wpływu. Wspomniane powyżej opłaty ponoszone są przez klienta. W tym procesie SkiWebShop nie może zaoferować żadnej pomocy. W przypadku zwrotu wszystkie koszty celne również ponosi klient.

SkiWebShop nie świadczy usługi zwrotu podatku VAT klientom, którzy składają zamówienie do kraju należącego do Unii Europejskiej, a następnie eksportują zamówienie poza UE. Niestety, nie możemy zaoferować żadnego wsparcia w tej kwestii.

Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!