Zwroty SkiWebShop

   

 

Wymiana

Niestety, nie oferujemy możliwości bezpośredniej wymiany produktu. Jeżeli zamówiony rozmiar okazał się za mały/duży, możesz wówczas w ciągu 14 dni zwrócić artykuł i złożyć nowe zamówienie na produkt w odpowiednim rozmiarze.

 

Zwrot

Podążaj za krokami poniżej:

  • 1
    Zamówienie możesz zwrócić w ciągu 14 dni roboczych.
  • 2
    Produkty powinny być nieużywane, niezniszczone i w oryginalnym stanie.
  • 3
    Zaznacz na formularzy zwrotnym dlaczego zwracasz produkt i włóż formularz to pudełka.
  • 4
    Przyklej etykietę zwrotną na paczkę i zanieś ją do punktu DPD.
  • 5
    Po dotarciu paczki do naszego magazynu kwota zostanie zwrócona w ciągu 7 dni roboczych.

KROK 1: Termin zwrotu

  • Zamówienie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Produkty powinny być nieużuwane, nieuszkodzone oraz z oryginalnymi metkami.

 

KROK 2: Przygotuj artykuł do wysłania

  • Zwracany towar powinien być kompletny, bez uszkodzeń i w oryginalnym opakowaniu. Umieść towar do zwrotu w solidnym opakowaniu. Oryginalne opakowania kasków lub rolek nie są opakowaniami do wysyłki. Użyj do tego dodatkowego pudełka.

 

KROK 3: Wypełnij formularz zwrotny

  • Do zamówienia dołączony jest formularz zwrotny/faktura. Obok zwracanego produktu wpisz numer odpowiadający powodowi zwrotu. Włóż formularz zwrotny do paczki! Skontaktuj się z nami, jeżeli nie otrzymałeś formularza zwrotnego razem z zamówieniem.

 

KROK 4: Wyślij prośbę o etykietę zwrotną

  • Przy użyciu poniższego formularza możesz wysłać do nas prośbę o utworzenie Twojej etykiety zwrotnej. Wpisz numer Twojego zamówienia i adres email użyty przy składaniu zamówienia. Kliknij przycisk 'Wyślij prośbę', a my otrzymamy Twoje zgłoszenie.
  • W ciągu 1 dnia roboczego otrzymasz trzy wiadomości email od firmy DPD, które będą w języku angielskim (sprawdź również folder SPAM!):
  1. DPD return parcel label, w tej wiadomości znajduje się Twoja etykieta zwrotna, którą należy wydrukować;
  2. Shipment tracking z linkiem do śledzenia przesyłki;
  3. Confirmation of order z dowodem otrzymania etykiety.
  • Wydrukuj etykietę, a następnie naklej ją na wierzch poprzedniej etykiety, zwracając uwagę, aby kod kreskowy nie był naklejony w miejscu zamknięcia pudełka.
  • Dostarcz paczkę do punktu odbioru DPD. Adres punktu odbioru DPD możesz znaleźć tutaj.

UWAGA: Zachowaj dowód nadania przesyłki

  • Pamiętaj, aby zachować dla siebie dowód nadania paczki. Jest to dowód wysłania Twojej przesyłki, za co sam jesteś odpowiedzialny. SkiWebShop nie ponosi odpowiedzialności za zgubione przesyłki.
  • Z chwilą otrzymania i skontrolowania paczki, otrzymasz od nas wiadomość email oraz zwrot środków.

 

Koszty za zwrot

  • Kwota za zwrot zostanie przelana na rachunek, z którego zostało opłacone zamówienie.
  • SkiWebShop pobiera opłatę za zwrot towaru. Kwota ta zostanie automatycznie potrącona z sumy do zwrotu. Jeżeli wybrałeś PayPal jako metodę płatności, możesz wówczas otrzymać zwrot kosztów przesyłki zwrotnej koszytając z Usługi zwrotu kosztów odesłania przesyłki PayPal. Po więcej informacji kliknij tutaj.
  • Jeżeli dokonujesz całkowitego zwrotu, wówczas zostaną zwrócone koszty przesyłki standardowej. Nie zwracamy kosztów przesyłki ekspresowej.
  • Czas przetworzenia Twojego zwrotu w naszym magazynie może wynosić 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas Twojej przesyłki. W okresie zimowym czas ten może być nieco dłuższy. Jeżeli w ciągu 10 dni roboczych od dotarcia paczki do magazynu nie otrzymasz od nas wiadomości o zwrocie kosztów (sprawdź również skrzynkę SPAM), skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.
Kraje Koszty Firma Czas transportu
Polska 20,25zł DPD około 14 dni roboczych
Holandia gratis przy użyciu naszej etykiety PostNL około 7 dni roboczych
Niemcy gratis przy użyciu naszej etykiety DHL około 2 tygodni
Belgia gratis przy użyciu naszej etykiety DPD około 7 dni roboczych
Austria, Francja, Luksemburg 20,25zł DPD około 7 dni roboczych
Dania, Finlandia, Wielka Brytania,
Słowacja, Czechy, Szwecja
31,50zł DHL/DPD około 14 dni roboczych
Pozostałe kraje Koszty przesyłki ponosi klient. Wybierz samodzielnie firmę kurierską.  

Adres zwrotny

Paczkę możesz również odesłać dowolną firmą kurierską. Poinformuj nas, iż wybrałeś własnego kuriera.
W tym przypadku samodzielnie wyślij paczkę na poniższy adres w Eindhoven w Holandii. Koszty za przesyłkę ponosi klient.
Uwaga: Potwierdzenie nadania przesyłki to dowód wysłania Twojej paczki, za co sam jesteś odpowiedzialny. SkiWebShop nie ponosi odpowiedzialności za zgubione przesyłki.

SkiWebShop
Flight Forum 2500
Industrial Number 5872
5657 DZ  Eindhoven
The Netherlands

 

Zwrot uszkodzonego produktu

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty zostały dostarczone w idealnym stanie. W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, wypełnijąc formularz. Opisz wadę i dodaj zdjęcia uszkodzonego produktu. SkiWebShop skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie i podjąć dalszą procedurę.

 

Zwrot nart

W przypadku zwrotu nart, skontaktuj sie najpierw z naszą Obsługą Klienta, wypełniając formularz. Podaj w nim powód zwrotu i dodaj ewentualnie zdjęcie.
SkiWebShop skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie i podjąć dalszą procedurę.