GRUDNIOWY ADWENTOWY KALENDARZ: Darmowa wysyłka od €100,00 za pomocą kodu GRUDZIEN + Wygraj Wypełniony Plecak + Gratis Skrobaczka do lodu!
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz dokonać jego zwrotu według naszej polityki zwrotów.
Uwaga! Jeśli towar nie spełnia naszych warunków zwrotu, nie będziemy mogli przetworzyć Twojego zwrotu ani dokonać zwrotu pieniędzy.
1. Przygotuj towar do wysyłki. Zwracany towar powinien być kompletny, bez uszkodzeń i w oryginalnym opakowaniu. Jeśli to możliwe, użyj tego samego opakowania, w jakim zamówienie zostało dostarczone, aby odesłać towar lub innego, solidnego opakowania. Oryginalne opakowania kasków lub odzieży termoaktywnej nie są opakowaniami do wysyłki. Użyj do tego dodatkowego pudełka.
2. Utwórz tutaj etykietę zwrotną:
Zarejestruj swój zwrot >
3. Wydrukuj etykietę, a następnie naklej ją na pudełko, tak aby inne etykiety nie były widoczne.
4. Zanieś paczkę do punktu pickup wybranej firmy kurierskej.
Tak, możesz zwrócić kilka zamówień w jednej paczce. Do wysłania paczki wystarczy użyć tylko jednej etykiety zwrotnej.
Staramy się, aby w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przez nas Twojej przesyłki, dokonać zwrotu kwoty. Jeżeli po 7 dniach roboczych od dotarcia paczki do magazynu nie otrzymasz od nas wiadomości o zwrocie pieniędzy (sprawdź również skrzynkę SPAM), skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta. Chętnie sprawdzimy to dla Ciebie.
Niestety, nie oferujemy możliwości wymiany produktu. Jeżeli zamówiony rozmiar okazał się zbyt mały/duży, możesz wówczas w ciągu 14 dni zwrócić nieużywany produkt oraz złożyć nowe zamówienie na produkt w odpowiednim rozmiarze.
Przecenione produkty również mogą zostać zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Zasada ta dotyczy zarówno produktów w kategorii ‘WYPRZEDAŻ’ jak i produktów przecenionych podczas specjalnych akcji promocyjnych.
Za niewielką opłatą w wysokości 20,25 zł możesz wygenerować etykietę zwrotną za pośrednictwem naszego portalu internetowego, umożliwiając łatwy zwrot paczki do naszego magazynu.
Chcesz poznać koszty zwrotu w innym kraju? Sprawdź koszty tutaj:
Koszty zwrotu według kraju:
W punkcie wysyłki możesz poprosić o dowód nadania paczki, na którym powinien znajdować się numer paczki lub kod śłedzenia. Kod znajduje się również na etykiecie zwrotnej, o którą możesz poprosić poprzez naszą stronę. Za pomocą kodu, możesz poprzez stronę firmy kurierskiej śledzić przesyłkę w drodze do naszego magazynu i sprawdzić, kiedy do nas dotarła. Pamiętaj, że status paczki może być widoczny dopiero po 24 godzinach od momentu jej nadania. Śledzenie może się rozpocząć dopiero po dotarciu przesyłki do centrum dystrybucyjnego.
Jeśli nadałeś paczkę bez użycia naszej etykiety zwrotnej, poproś równiez o dowód nadania. Za pomocą numeru paczki lub kodu możesz poprzez stronę przwoźnika śledzić przesyłkę w drodze do naszego magazynu i sprawdzić, kiedy do nas dotarła.
Gdy tylko paczka do nas dotrze i zostanie przetworzona, otrzymasz od nas wiadomość e-mail.
Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!