Reklamacje

Warunki gwarancji.

Niezmiernie nam przykro, jeśli Twój produkt jest wadliwy. Naszym priorytetem jest dostarczenie naszym klientom produktów najwyższej jakości. Zapoznaj się z naszymi warunkami gwarancji. Gwarancji nie podlegają następujące przypadki:

  • 1. Uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem (suszenie obuwia na źródłach ciepła, itp.).
  • 2. Uszkodzenia mechaniczne produktów, powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz spowodowane czynnikami zewnętrznymi, porwanie, otarcie, obicie, rozcięcie (np. brzegiem narty)
  • 3. Ślady użytkowania produktu, m.in. zabrudzenia, wyciągnięcia, rozciągnięcia, odkształcenie materiału wskazujące na użytkowanie produktu.
  • 4. Uszkodzenia powstałe wskutek braku lub niewłaściwej konserwacji, np. pranie w nieodpowiedniej temperaturze, czyszczenie przy użyciu nieodpowiednich środków czystości itp.
  • 5. Naturalne zużycie się produktów i materiałów, z których są wykonane.
  • 6. Wystające nitki w szwach, które można samodzielnie obciąć.
  • 7. Odbarwienia i uszkodzenia produktu, spowodowane wystawieniem na bezpośrednie działanie słońca lub źródła ciepła.
  • 8. Przeróbki produktu, np. umieszczenie logo firmy na produkcie/spersonalizowany produkt, samodzielna naprawa produktu,
  • 9. Poluzowanie się przyszycia guzika,
  • 10. Wyrwane i uszkodzone zamki błyskawiczne i zapięcia uszkodzone w wyniku nieprawidłowego użytkowania przez klienta.
  • 11. Uszkodzenia spowodowane przez smary lub kleje.

 

Mój produkt uległ uszkodzeniu, co zrobić?

Jeśli produkt uległ uszkodzeniu w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu, skontaktuj się jak najszybciej z naszą Obsługą Klienta za pomocą formularza kontaktowego. Opisz jak najdokładniej swoją reklamację i prześlij nam zdjęcia, na których jest ona wyraźnie widoczna. W ten sposób możemy szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.

Jeżeli zdecydujemy, że produkt można odesłać, prosimy o jego zwrot w ciągu 14 dni od momentu, w którym skontaktujemy się z Tobą w sparwie możliwego rozwiązania. Po upływie tego terminu nie będziemy mogli zaakceptować Twojej przesyłki i rozpatrzyć zgłoszenia.

Otrzymałem uszkodzony produkt.

Niezmiernie nam przykro, jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt. Naszym priorytetem jest dostarczanie naszym klientom towarów w doskonałym stanie.

W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, prosimy o odesłanie go do nas w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, zgodnie z instrukcjami na naszej stronie internetowej. Po sprawdzeniu i przetworzeniu zwrotu, zwrócimy Ci kwotę za produkt, zgodnie z pierwotną metodą płatności.

Niestety, nie możemy ponownie wysłać produktu bez wad, dlatego najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest ponowne zamówienie towaru przez Ciebie. Dzięki temu możesz mieć pewność, że produkt jest dostępny i że zostanie dostarczony tak szybko, jak to możliwe.

Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!