Reklamacje

Warunki gwarancji.

Niezmiernie nam przykro, jeśli Twój produkt jest wadliwy. Naszym priorytetem jest dostarczenie naszym klientom produktów najwyższej jakości. Zapoznaj się z naszymi warunkami gwarancji. Gwarancji nie podlegają następujące przypadki:

  • 1. Uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem (suszenie obuwia na źródłach ciepła, itp.).
  • 2. Uszkodzenia mechaniczne produktów, powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz spowodowane czynnikami zewnętrznymi, porwanie, otarcie, obicie, rozcięcie (np. brzegiem narty)
  • 3. Ślady użytkowania produktu, m.in. zabrudzenia, wyciągnięcia, rozciągnięcia, odkształcenie materiału wskazujące na użytkowanie produktu.
  • 4. Uszkodzenia powstałe wskutek braku lub niewłaściwej konserwacji, np. pranie w nieodpowiedniej temperaturze, czyszczenie przy użyciu nieodpowiednich środków czystości itp.
  • 5. Naturalne zużycie się produktów i materiałów, z których są wykonane.
  • 6. Wystające nitki w szwach, które można samodzielnie obciąć.
  • 7. Odbarwienia i uszkodzenia produktu, spowodowane wystawieniem na bezpośrednie działanie słońca lub źródła ciepła.
  • 8. Przeróbki produktu, np. umieszczenie logo firmy na produkcie/spersonalizowany produkt, samodzielna naprawa produktu,
  • 9. Poluzowanie się przyszycia guzika,
  • 10. Wyrwane i uszkodzone zamki błyskawiczne i zapięcia uszkodzone w wyniku nieprawidłowego użytkowania przez klienta.

 

Mój produkt uległ uszkodzeniu, co zrobić?

Jeśli produkt uległ uszkodzeniu w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu, skontaktuj się jak najszybciej z naszą Obsługą Klienta za pomocą formularza kontaktowego. Opisz jak najdokładniej swoją reklamację i prześlij nam zdjęcia, na których jest ona wyraźnie widoczna. W ten sposób możemy szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.

Otrzymałem uszkodzony produkt.

Niezmiernie nam przykro, jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt. Naszym priorytetem jest dostarczenie naszym klientom produktów w doskonałym stanie.

Skontaktuj się jak najszybciej z naszą Obsługą Klienta za pomocą formularza kontaktowego. Opisz jak najdokładniej problem i prześlij nam zdjęcia, na których uszkodzenie jest wyraźnie widoczne. W ten sposób możemy szybciej zaproponować odpowiednie rozwiązanie.

Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!