Niezmiernie nam przykro, jeśli Twój produkt jest wadliwy. Naszym priorytetem jest dostarczenie naszym klientom produktów najwyższej jakości. Zapoznaj się z naszymi warunkami gwarancji. Gwarancji nie podlegają następujące przypadki:
Jeśli produkt uległ uszkodzeniu w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu, skontaktuj się jak najszybciej z naszą Obsługą Klienta za pomocą formularza kontaktowego. Opisz jak najdokładniej swoją reklamację i prześlij nam zdjęcia, na których jest ona wyraźnie widoczna. W ten sposób możemy szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
Jeżeli zdecydujemy, że produkt można odesłać, prosimy o jego zwrot w ciągu 14 dni od momentu, w którym skontaktujemy się z Tobą w sparwie możliwego rozwiązania. Po upływie tego terminu nie będziemy mogli zaakceptować Twojej przesyłki i rozpatrzyć zgłoszenia.
Niezmiernie nam przykro, jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt. Naszym priorytetem jest dostarczanie naszym klientom towarów w doskonałym stanie.
W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, prosimy o odesłanie go do nas w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, zgodnie z instrukcjami na naszej stronie internetowej. Po sprawdzeniu i przetworzeniu zwrotu, zwrócimy Ci kwotę za produkt, zgodnie z pierwotną metodą płatności.
Niestety, nie możemy ponownie wysłać produktu bez wad, dlatego najłatwiejszym i najszybszym rozwiązaniem jest ponowne zamówienie towaru przez Ciebie. Dzięki temu możesz mieć pewność, że produkt jest dostępny i że zostanie dostarczony tak szybko, jak to możliwe.
Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!