GRUDNIOWY ADWENTOWY KALENDARZ: Darmowa wysyłka od €100,00 za pomocą kodu GRUDZIEN + Wygraj Wypełniony Plecak + Gratis Skrobaczka do lodu!
Niezmiernie nam przykro, jeśli Twój produkt jest wadliwy. Naszym priorytetem jest dostarczenie naszym klientom produktów najwyższej jakości. Zapoznaj się z naszymi warunkami gwarancji. Gwarancji nie podlegają następujące przypadki:
Jeśli produkt uległ uszkodzeniu w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu, skontaktuj się jak najszybciej z naszą Obsługą Klienta. Opisz jak najdokładniej swoją reklamację i prześlij nam zdjęcia, na których jest ona wyraźnie widoczna. W ten sposób możemy szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
Niezmiernie nam przykro, jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt. Naszym priorytetem jest dostarczenie naszym klientom produktów najwyższej jakości.
Wypełnij formularz zwrotu, który dostałeś wraz z zamówieniem, wpisując cyfrę odpowiadającą powodowi zwrotu, a następnie włóż go do pudełka i odeślij do nas wadliwy produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, postępując według instrukcji, podanych na naszej stronie: https://www.skiwebshop.pl/zwrot-skiwebshop
Nie otrzymałeś formularza zwrotnego? Wydrukuj wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia i zaznacz na nim uszkodzony produkt, wpisując obok niego "DEFEKT".
Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!