Zamówienia

Czy mogę zmienić lub anulować już złożone zamówienie?

Ze względu na zautomatyzowany i bardzo szybki proces przetwarzania zamówień, nie mamy możliwości dokonywania jakichkolwiek zmian w zamówieniu lub jego anulowania. W naszym ogromnym magazynie każdego dnia kompletowane i wysyłane są duże ilości paczek do krajów na całym świecie. Dlatego też zarówno zmiana jak i anulowanie zamówienia są technicznie i logistycznie niemożliwe. 

Przypadkowo złożyłem dwa razy takie samo zamówienie.

Ze względu na zautomatyzowany proces przetwarzania zamówień, nie możemy ich anulować. Możesz jednak dokonać zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Produkt, który chciałbym zamówić, jest (już) niedostępny.

Jeśli znalazłeś pożądany produkt przez Google, możliwe jest, że jest on już niedostępny w naszym sklepie. Ze względu na możliwe opóźnienia w aktualizacji danych, niektóre informacje w wyszukiwarce mogą być nieaktualne. 

W tym przypadku radzimy robić zakupy bezpośrednio przez naszą stronę, na której znajdziesz aktualny stan produktów dostępnych w naszym magazynie. 

Jeśli produkt lub rozmiar nie jest już dostępny w naszym magazynie, radzimy śledzić stronę z produktem przez kolejne 3 tygodnie. Możliwe jest, że produkt powróci jeszcze na stronę.

Próbowałeś złożyć zamówienie, ale przez przypadek opuściłeś stronę lub popełniłeś błąd? W takiej sytuacji może pojawić się informacja, że produkt, który próbowałeś zamówić nie jest już dostępny w magazynie. Po próbie zapłaty, produkty zostają dla Ciebie na krótko zarezerwowane w naszym systemie. W takim przypadku zamówienie zostanie po pewnym czasie automatycznie anulowane i produkt powróci do sklepu, tak abyś mógł go ponownie zamówić. 

Nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia

Zaraz po złożeniu i opłaceniu zamówienia powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem? Sprawdź skrzynkę SPAM i REKLAMY.

Nie jesteś pewien, czy Twoje zamówienie zostało złożone prawidłowo? Możesz skontaktować się z naszą Obsługą Klienta.

Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, założenie konta nie jest konieczne. Możesz złożyć zamówienie poprzez konto lub jako gość. Zachęcamy jednak do utworzenia konta. W ten sposób możesz później sprawdzić historię wszystkich swoich zamówień, które złożyłeś przez konto. Ponadto, nie musisz już wpisywać swoich danych przy każdym zamówieniu. 

Nie udaje mi się złożyć zamówienia.

Próbujesz złożyć zamówienie, lecz nie udaje Ci się, nie działa dany przycisk lub nie przechodzisz do płatności? 

Pomimo tego, że nieustannie pracujemy nad tym, aby nasza strona poprawnie działała dla każdego i na wszystkich aparatach, czasamy występują problemy, na które nie zawsze mamy bezpośredni wpływ. W przypadku problemu z dokończeniem zamówienia, spróbuj wykonać następujące kroki:

- Spróbuj ponownie złożyć zamówienie, używając innego aparatu (komputer, laptop, telefon) lub innej wyszukiwarki (Chrome, Firefox, Internet Explorer).

- Zawsze sprawdź, czy poprawnie i kompletnie wypełniłeś wszystkie obowiązkowe pola.

- Sprawdź, czy możesz zapłacić wybraną metodą płatności (w przypadku Visa, Mastercard i Maestro używasz tylko karty kredytowej, a nie karty płatniczej) lub wybierz inną metodę płatności. 

- Wyczyść historię przeglądania internetu (cache) i wszystkie zapisane cookies, a następnie spróbuj ponownie złożyć zamówienie.

Jeśli problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta. Opisz wszystkie kroki, które już wykonałeś, i prześlij nam zrzut ekranu, przedstawiający problem lub komunikat o błędzie. Chętnie sprawdzimy to dla Ciebie. 

Nie udaje mi się włożyć produktu do koszyka.

Jeśli nie udaje Ci się włożyć pożądanego produktu do koszyka, oznacza to, że jest on (już) niedostępny. Bardzo możliwe jest, że produkt został w danym momencie zakupiony przez innego klienta, lecz widnieje nadal jako dostępny. Proponujemy śledzić stronę z produktem przez kolejne trzy tygodnie. Możliwe jest, że ponownie pojawi się w naszym sklepie.

Czy mogę zarezerwować produkty, które mnie interesują?

Niestety, nie mamy możliwości rezerwowania produktów. Wszystkie artykuły w naszym sklepie są dostępne dla każdego. Oznacza to, że również produkty w Twoim koszyku mogą być już niedostępne, ponieważ ktoś inny właśnie je kupił. Jeśli chcesz być pewien swojego zakupu, radzimy zamówić produkty jak najszybciej.

Złożyłem kilka zamówień. Czy można je wysłać w jednej paczce?

Ze względu na szybki i zautomatyzowany proces przetwarzania zamówień, nie mamy możliwości ich łączenia i wysłania w jednej paczce. 

Czy może się okazać, że po złożeniu zamówienia dany produkt jest niedostępny?

W wyjątkowych przypadkach, na przykład kiedy dany produkt zostanie równocześnie zamówiony przez kilku klientów, może okazać się, że będzie on niedostępny. W takiej sytuacji poinformujemy Cię o tym i dokonamy zwrotu kwoty za niedostępny towar na rachunek, z którego zamówienie zostało opłacone. 

Mój adres do faktury jest inny niż adres dostawy. Gdzie mogę wpisać adres do faktury?

Inny adres do faktury możesz dodać podczas składania zamówienia. Na etapie wyboru metody płatności odznacz kwadracik "Moje dane do faktury i adres wysyłki są takie same" i dodaj nowy adres do faktury zamówienia.

W moim zamówieniu brakuje produktu, co teraz?

Bardzo przepraszamy, jeśli otrzymałeś niekompletne zamówienie. Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, podając numer zamówienia oraz dane brakującego produktu. Chętnie sprawdzimy to dla Ciebie. 

Otrzymałem niewłaściwy produkt lub rozmiar, co teraz?

Bardzo przepraszamy, jeśli otrzymałeś produkt niezgodny z zamówieniem. Poinformuj nas o tym poprzez nasz formularz kontaktowy, tak abyśmy mogli zaproponować Ci odpowiednie rozwiązanie tego problemu.

Założyłem konto, ale moje zamówienie nie jest widoczne w koncie.

Jeśli zakładasz konto podczas składania zamówienia, konto zostanie założone dopiero po złożeniu zamówienia. W takim przypadku złożone zamówienie nie będzie widoczne w Twoim koncie. Również zamówienia złożone jako "gość", nie będą widoczne w koncie. Niestety, w tej chwili nie mamy mozliwości przypisania zamówień do konta. 

Dla takich zamówień będziesz informowany o statusie poprzez wiadomości email. Jeśli wysyłka zamówienia potrwa nieco dłużej, zostaniesz również o tym poinformowany e-mailem.

Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!