Dostawa

Jakie są opcje wysyłki?

*Uwaga: szacowany czas dostawy może ulec zmianie w trakcie transportu, na przykład w wyniku nieprzewidzianych komplikacji czy opóźnień. Niestety, nie mamy na to wpływu.

Oferujemy wysyłkę standardową, realizowaną za pośrednictwem firm kurierskich GLS i DHL.

Po zarejestrowaniu Twojego zamówienia w systemie firmy kurierskiej, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Sprawdź również skrzynkę SPAM oraz REKLAMY.

Jaki jest przewidywany czas dostawy mojego zamówienia?

Zamówienia, złożone w SkiWebShop, wysyłane są z naszego magazynu w Holandii.
 
W tej chwili przewidywany czas dostawy zamówienia to 3-6 dni roboczych.
Dokładamy wszelkich starań, aby wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej. Może się jednak zdarzyć, że w pracowitym okresie Black Friday lub zimowym, wysyłka lub dostawa Twojego zamówienia potrwa nieco dłużej. Przepraszamy za tę niedogodność i dziękujemy za zrozumienie.

 

Wybierz kraj dostawy
 Opcje dostawyPaczka standardowaPara nart/ 1-2 pary kijów narciarskich/ maszyna treningowa
Polska FlagPolska Wysyłka standardowa GLS22,50 zł78,75 zł
Wysyłka ekspresowa FedEx**315,00 złopcja niedostępna

W tabeli możesz przewijać w poziomie.

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane w systemie firmy kurierskiej, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Przesyłkę możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej.

Uwaga: śledzenie paczki może być dostępne nawet po 12-24 godzinach. Status paczki może zostać zaktualizowany dopiero po dotarciu jej do centrum dystrybucyjnego.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli chciałbyś zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia, skontaktuj się jak najszybciej z naszą Obsługą Klienta. Wówczas sprawdzimy, czy będziemy mogli jeszcze dokonać jakichkolwiek zmian w adresie. Weź jednak pod uwagę to, że ponieważ zamówienia przetwarzane są bardzo szybko, zmiana adresu może być już niemożliwa. 

W tym przypadku, możesz dokonać próby zmiany adresu dostarczenia paczki, kiedy będzie ona już w drodze. Śledź swoją przesyłkę. Skontaktuj się z firmą wysyłkową, aby dowiedzieć się, czy istnieje możliwość zmiany adresu dostawy. Sprawdź również, czy możesz przekierować paczkę przez stronę internetową firmy kurierskiej. 

Wysyłka międzynarodowa

SkiWebShop oferuje wysyłkę międzynarodową, na przykład do kraju, w którym spędzasz ferie zimowe. Podczas wypełniania danych do zamówienia, wybierz kraj docelowy, a koszty wysyłki pojawią się automatycznie.

Gdy tylko zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem, za pomocą którego będziesz mógł śledzić przesyłkę.

Dodatkowa opłata przy dostawie na wyspy

Przy dostawie na wyspy obowiązuje, oprócz kosztów wysyłki, dodatkowa opłata. Ta dodatkowa opłata nie zostanie zwrócona w przypadku zwrotu towaru.

Kurier nie zastał nikogo pod adresem dostawy.

Firmy kurierskie dbają o to, aby zawsze Cię informować o statusie paczki. Jeżeli kurier nie zastanie nikogo od adresem dostawy, wszystkie informacje odnośnie statusu Twojego zamówienia znajdziesz w linku do śledzenia przesyłki: czy zostanie podjęta kolejna próba doręczenia, czy paczka została doręczona do sąsiada lub czy czeka na odbiór we wskazanej placówce. Procedury postępowania są różne w zależności od firmy kurierskiej, ale zawsze zostaniesz odpowiednio powiadomiony przez SMS i/lub e-mail o dalszych krokach.

Moje zamówienie zostało niepoprawnie dostarczone.

Niezmiernie nam przykro, jeśli Twoje zamówienie zostało niepoprawnie dostarczone. Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, a my skontaktujemy się z firmą kurierską, która prawdopodobnie będzie musiała zbadać tę sprawę według swoich procedur.

Czas dostawy w okresie Black Friday i w grudniu

Black Friday to początek niezwykle pracowitego okresu zarówno dla naszego magazynu jak i dla firm kurierskich. Trwa on przez cały grudzień. Dlatego możliwe jest, że wysyłka i dostawa Twojego zamówienia może się wydłużyć. Weź to pod uwagę i złóż zamówienie na czas.

Musisz opuścić SkiWebShop? Zachowaj koszyk, aby później dokończyć zakupy!