Oceny klientów

Liczba ocen: 245
9.6
98% poleca tą firmę

Ostatnia opinia

1 dzień temu
Sortuj według 5 sterren (308)
4 sterren (31)
3 sterren (7)
2 sterren (1)
1 sterren (3)
Bartosz Jonko
Polska
Rekomendacja: Tak
2018-10-17 13:15:01

Plusy

Klient nie zostawił komentarza

Punkty do poprawy

Niestety został wysłany towar w nie takim rozmiarze jak powinien dlatego taka ocena.

Odpowiedź SkiWebShop

Szanowny Panie Bartoszu, dziękujemy za wystawioną opinię. Jest nam bardzo przykro, że produkt okazał sie niezgodny z Pańskim zamówieniem. Niemniej jednak, postaraliśmy się odpowiednio zrekompensować zaistniałą sytuację, na co Pan przystał, a produkt w odpowiednim rozmiarze został w międzyczasie dostarczony. Przepraszamy za zaistniałą niedogodność, dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały więcej miejsca w naszym sklepie. Pozdrawiamy, Zespół SkiWebShop
2
Rafał
Wałbrzych
Rekomendacja: Tak
2018-10-07 17:56:05

Plusy

Towar najlepszej jakości, dostawa bez zarzutu. W razie problemów lub pytań klient zawsze otrzyma odpowiedź, poradę lub wskazówkę. Polecam ten sklep!!!

Punkty do poprawy

Klient nie zostawił komentarza
10
Slawomir
Gdansk
Rekomendacja: Tak
2018-10-06 01:09:55

Plusy

Klient nie zostawił komentarza

Punkty do poprawy

Klient nie zostawił komentarza
10
Katarzyna
Barlinek, Polska
Rekomendacja: Tak
2018-10-01 15:51:02

Plusy

Firma działa wspaniale, czas dostawy jest najkrótszy możliwy. Produkty przychodzą zgodnie z zamówieniem. GORĄCO POLECAM!

Punkty do poprawy

Klient nie zostawił komentarza
10
Adam
Bielany Wroclawskie
Rekomendacja: Tak
2018-09-16 05:45:13

Plusy

Bardzo szybka realizacja zamowienia. Towar zgodny z opisem.

Punkty do poprawy

Wieksza dostepnosc popularnych rozmiarow szczegolnie Kilpi.

Odpowiedź SkiWebShop

Szanowny Panie Adamie, Dziekujemy za opinię i 10 punktów! Niezmiernie nam miło, że zamówienie i jego realizacja spełniły Pańskie oczekiwania. Staramy się uzupełniać produkty marki Kilpi, cieszące się dużą popularnością wśród klientów, Chętnie poświęcimy temu jeszcze więcej uwagi, Życzymy wiele przyjemności z dokonanego zakupu i zapraszamy ponownie. Z pozdrowieniami, Zespół SkiWebShop
10
Łukasz
Kędzierzyn - Koźle
Rekomendacja: Tak
2018-09-01 09:05:54

Plusy

Bardzo dobry sklep, dla mnie sklep pierwszego wyboru jeśli chodzi o zimę!

Punkty do poprawy

Klient nie zostawił komentarza
10
Grzegorz
Łódź
Rekomendacja: Tak
2018-08-27 09:46:50

Plusy

zakup i dostawa bez zastrzeżeń, szybko, zgodnie ze specyfikacją

Punkty do poprawy

Klient nie zostawił komentarza
10
Janusz
Dankowice
Rekomendacja: Tak
2018-08-18 23:13:36

Plusy

Wszystko ok.

Punkty do poprawy

Klient nie zostawił komentarza
10
Patrycja
Wrocław
Rekomendacja: Tak
2018-08-14 08:22:11

Plusy

Szybkość realizacja zamówienia

Punkty do poprawy

Brak mozliwości zmiany zamówienia, "domówienia", wszelki zmiany mozna dokonać poprzez zwrot towaru i zamówienie kolejnego :(

Odpowiedź SkiWebShop

Szanowna Pani Patrycjo, dziękujemy za opinię i pozytywne spostrzeżenie. Rozumiemy Pani uwagę odnośnie zmiany zamówienia. Jest to związane z szybkością realizacji zamówień. Staramy się, aby szybko i sprawnie opuszczały one nasz magazyn, a czas dostawy był jak najkrótszy. Gdy tylko paczki zostaną przekazane kurierowi, nie jesteśmy już w stanie dokonać żadnych zmian. Jednak chętnie weźmiemy Pani opinię pod uwagę w naszych pracach nad usprawnieniem naszych usług. Pozdrawiamy, SkiWebShop
7
Adam
POLAND,LODZ
Rekomendacja: Tak
2018-08-06 23:44:24

Plusy

zamówiony produkt firmowej kurtki byłby bez mała satysfakcjonujący nie fakt że kurtka była zabrudzona na rękawach i przodzie kurtki (dowód w postaci foto) i pierwsze co się nasuwa na myśl to ze kurtka pochodzi ze zwrotu od innego klienta który zrezygnował zakupu jaki złego magazynowania odzieży oraz nieprofesjonalnego dbania o produkt i tym samym podejścia do klienta , wysyłka z Holandii czyli zagranicy i do głowy przychodzi myśl że o zagranica produkt powinien być optymalnie nie powiedzieć profesjonalnie przygotowany dla klienta i wysyłki ale nic mylnego po tym co zobaczyłem ,zabrudzenia i kiepska forma zabezpieczenia produktu (nie tylko markowego i drogiego)po zostawia wiele do życzenia ,szkoda że w kraju brak stacjonarnego sklepu to jest minus jaki brak rzetelnej odpowiedzi na zadane szczegółowe zapytania na temat produktu i formy gwarancji na zakupiony produkt co do formy gwarancji i całej procedury z tym związane ,informacje na nie jakie otrzymałem od osoby stawia w złym świetle firmę i wiedzę pracownika (fakt że podane jest tylko imię z kim się koresponduje równoznaczne może być to imię bota ) co do reszty czas oczekiwania optymalny i zgodny z regulaminem reasumując zakup na chwilę obecną optymalny mając na uwadze pierwsze wrażenie mam nadzieje że nie będzie problemu z ew. gwarancją na produkt jaki zakupiłem i nie będę musiał z niego korzystać jaki przysługujących mi praw :)

Punkty do poprawy

produkty powinny być lepiej zapakowane w celu chronienia przed czynnikami zew. i innymi zdarzeniami losowymi ,jaki lepiej przygotowane pod kątem stanu technicznego danej rzeczy

Odpowiedź SkiWebShop

Szanowny Panie Adamie, Dziękujemy za umieszczenie opinii. Cieszymy się, że zakup i czas dostawy uważa Pan za optymalny. Jednocześnie, jest nam przykro, że zarówno udzielone przez nas odpowiedzi na Pańskie pytania jak i zamówiony produkt oraz jego opakowanie nie spełniły Pańskich oczekiwań. Niestety, do tej pory nie otrzymaliśmy od Pana wiadomości lub zdjęć z zabrudzeniami kurtki. Prosimy o przesłanie ich na adres: [email protected] , tak abyśmy mogli udzielić pomocy. Pozdrawiamy, SkiWebShop
6